Lucia


Jag och fina Emma i baren.


I helgen har jag lyckats avsluta mina julklappsinköp, allt är inslaget o klart, känns skönt! Bara ett problem, en helt innehållsbefriad plånbok nu :P Måste hem o arbeta på jullovet!!!

I går kväll så var jag på julinspirerad förfest hemma hos Ulle med blivande bioenergitekniker, agrotekniker, ridinstruktörer, biologer, hovslagare, en livsmedelsteknolog och ett gäng arbetare, en härlig blandning av människor. Efter en mysig förfest så gick vi till "Happy bowl" och bowlade, de är himla kul med bowling faktiskt, men igår hade jag dåligt flyt, kom 4a av 5 möjliga. Grattis Birgitta till vinsten!
Sen var det dans som gällde, bra musik, trevligt folk och bra stämmning!

Glad Lucia!


Kommentarer
Postat av: Anja Andersson-Bengtsberg

Jäklarns va snabb du är kära vän.

Jo jag sålde ju Litla men nu är hon hemma igen. Lååång historia. Vi tar den ngn dag på telefon ist. Låter iaf som att du har det jättebra, är glad för din skull. Här är allt finfint. Saknar dig. Kramar

2009-12-13 @ 19:21:17
URL: http://icelandic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0