Bilder från juldagarna




På Julaftons morgon bar det av till julfrukost med goda vänner.



Sen så kom Emil o släpade med mig till Nattklubben Patricia i Stockholm
Först ville jag inte åka dit o sen när jag väl var där så ville jag inte åka
hem.  Helt sjukt kul natt!



Dagen efter så hoppade jag o Emil in i bilen o for till Anja o hennes fina
familj i Järvsö. Här är bilder från gården.


Så härligt att träffa Anja o hennes familj!



Anja tog med oss på en tur, jag o Emil ville se vart "Bonde-Janne" bor
o det fick vi :) Längst ner till vänster e hans ladugård.


Kommentarer
Postat av: Anja Andersson-Bengtsberg

Det va så otrologt roligt att ni kom!

Kramar

2009-12-31 @ 15:25:30
URL: http://icelandic.blogg.se/
Postat av: Rishie

Woohooo mission completed

att hamna i bloggen..

hehe

jatte fina bilder..

2010-01-01 @ 21:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0