Onsdag

I dag så har jag o min fina Maya varit o mjölkat kor. Åkte innan snöplogarna hade vaknat i morse, det var läbbigt halt. Men jag är nog härdad, när man vill mjölka kor så måste man också lära sig att köra bil för det är aldrigt snöröjt innan korna vill bli skötta. Det var lika mysigt som vanligt att mjölka, peppar peppar, inget strulade :)
Nu har Maya blivit julbadad så i eftermiddag ska hon va ledig o mysa med mamma o pappa.
I kväll blir det lilla julafton med familjen hos älskade Syster!  Men först ska ja mjölka kossor igen.
Om jag inte hinner skriva i morgon så önskar jag er en GOD JUL!!!!






                               
 





  Min prinsessa Maya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0