Flytta in?


Höstfoton på världens vackraste Prinsessa


I dag har jag varit i skolan en stund o redovisat vårat grupparbete... Var lite rörigt men jag tror att det gick bra ändå. Nu sitter jag o förbereder mig inför morgondagens redovisning av den enskilda uppgiften. Sen är skolveckan slut... Vet inte riktigt vad jag ska göra, jag skulle ju kunna åka hem igen men på lördag ska jag till koutställningen Östgötamulen... På söndag vill jag ju åka hem till pappa på farsdag! Jaja, jag får se vad jag hittar på, skulle behöva röja o göra det lite hemtrevligt i mitt hem här i Skara, har inte flyttat in riktigt. Vet inte om jag vill flytta in heller:p  Känner mig neggo i dag, men jag tror det går över, nästa vecka börjar driftsplanering,ekonomi och får kurserna så då blir det lite o bita i. Nu ska jag och mörkrädda Maya ut i skogen i kolmörkret.

Kommentarer
Postat av: Rishie

hallå har du inte stadgat dig in ännu??

tråkigt, men det kommer nog

Jätte fina bilder på Maya

2009-11-03 @ 20:52:35
Postat av: Rishie

hallå har du inte stadgat dig in ännu??

tråkigt, men det kommer nog

Jätte fina bilder på Maya

2009-11-03 @ 20:53:11
Postat av: Therese

Rishie--- Hej! Nej, jag tycker det är en enda röra här i stugan, har tagit med mig alldeles för mycket saker (kläder) och sen så har jag nog inte riktigt lagt ner så mycket kärlek i att inreda, men som sagt det kommer nog. Vem är du förresten, nån jag känner? Kram från Therese

2009-11-04 @ 12:15:28
URL: http://cayha.blogg.se/
Postat av: Syster

fantastiska bilder på fantastiska Maya. Hoppas ni känner er hemma snart.

2009-11-06 @ 19:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0