Maya nervös

Sjuk i dag... Men nu känner jag mig mycket piggare och  laddad inför mission 24 i morgon. Mission 24 går ut på att man är en grupp 4-6 personer som får ett uppdrag från en företagare, sedan har vi 24 timmar på oss att lösa uppdraget, ska bli jättespännande! Maya är hysterisk, eftersom jag ska vara borta i ett dygn så har söta Malin lovat att hon ska passa Maya, jag har därför packat Mayas gosedjur bläckfisken men de skulle jag inte ha gjort. Maya är nu toknervös att jag ska lämna henne, det tog två sekunder innan Maya upptäckte att bläckfisken var nerpackad, sen dess har hon sprungit runt o gnällt, skällt o puffat på mig, så nu är inte bläckfisken packad längre men hunden är fortfarande nervös.

Kommentarer
Postat av: Syster

Tosse Maya. Hon är sig lik om inte lite mer fjantigare :-). Fina May.

2009-12-01 @ 18:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0