Ebba min älskade

 
 Min älskade älskling Ebba fick vara fotomodell i dag för att bli bedömd i mitt skolarbete.

I dag har jag pysslat i ladugården hela dagen, så svårt att sätta sig o jobba med skolarbetet när det är så roligt o umgås med kossorna. Jag har iallafall fotat de kor som ska vara med i min avelsbedömmning. Det är svårt att fota kor, tog 192 bilder på totalt 5 kor, men det var inte så många som blev bra, ändå var korna snälla o gjorde nästan som Tomas ville. Jaja, man lär sig av att öva... I morgon ska jag jobba på Saltå, det ska bli trevligt, var himla länge sen nu, blir alltid så glad när jag jobbar där, så underbara människor! Får nog göra skolarbetet i helgen...


Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

FINA KO!!!

2009-10-28 @ 22:05:28
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: Syster

Jättefin bild

2009-10-29 @ 19:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0