En långhelg i Järna



I helgen så åkte jag hem till Järna. Har träffat mina söta vänner o min underbara familj. I fredags så¨var jag och Söta syster och åt lunch på min älsklingsrestaurang Ytterjärna. Kockarna Robert (bild i mitten) och Putte (bild till höger) hade lagat i hop en sagolik lunch precis som alltid. Passerar ni nångång Järna så gör det inte utan att stanna till hos Robert o Putte! Helgen har mest bestått av en massa fikande och lite vindrickande. Jag gjorde dock en dum kombination med kanske lite för mycket vin på fredagkvällen och en tidigt morgon mjölkning på lördag morgon, det var inte helt moget att gå upp när väckarklockan ringde. Men korna var iallafall fantastiska precis som alltid på Hummelmora. I morgon är det skola igen så nu ska jag sova. Tack ni Söta människor som förgyllt min helg! Love you all!


Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Låter som en härlig helg!? :) Kram till dig!

2009-10-21 @ 17:32:52
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: Syster

Ja, det var mysiga dagar. Härligt att ha dig på hemmaplan en hel vecka, hoppas vi hinner ses en massa. Kram älskade syster

2009-10-24 @ 16:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0