Biogas och komagar

Nu har jag börjat en ny kurs i skolan, i biogasproduktion. Än så länge så är det otroligt spännande!!! Kommer mer o mer fram till att en rötningskammare i en biogas anläggning är väldigt lik en ko-mage, o jag som är en fodernörd blir genast faschinerad.

Nu har jag åkt hem till tokstan igen för att sköta finaste kossorna över påsk. Ni skulle träffa dem, de är verkligen sååååååååååååå underbara, kan inte beskriva i ord vilken kärlek de ger.

Dax o nanna kudde för i morgon ringer klockan 04.45.... Har tappat vanan o gå upp tidigt nu när jag pluggar.

Glad påsk!!!!


Underbara älskade Ebba.....

Kommentarer
Postat av: jessicaa ♥

Hejj!

Jag har en tävling på min blogg just nu, veckans blogg. Anmäler dig det gör du under inlägget om veckans blogg! Ha det bra!

kram

2010-04-03 @ 19:05:09
URL: http://rodiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0