Gårdsbutiken Lidret och Järna vedugnsbageri

Som vanligt när jag är hemma så har tiden gått i ett. Nu sitter jag här alldeles uppfylld av de sista dagarnas upplevelser och ska försöka skriva det sista på mitt projektarbete. Diskussionen i rapporten som annars brukar vara så lätt är nu jättesvår, ja har ju gjort en intervjustudie så diskussionen innehåller mina slutsatser om de intervjuades åsikter, svårt!

I lördags så var det julmarknad och jag och älskade Syster hade fotoutställning. Jag sålde en hel del och fick många betydelsefulla kontakter! Jag är verkligen helnöjd! Så svårt att veta vad folk tycker om mina bilder....

Nytt efter marknaden är att jag kommer hänga tavlor på Järna vedugnsbageri med tema spannmål och bröd. Kika in och kolla på tavlorna och passa på att köpa Dan Brouwers fantastiska ekologiska bröd. Jag smakade brödet på julmarknaden och alla var så goda så jag var tvungen att köpa en av varje (7st) för jag inte kunde bestämma mig. Jag har hunnit äta vörtbrödet och frukt o nötbrödet och kan varmt rekommendera dem! För att hitta till Dan och Järna vedugnsbageri gå in på hemsidan Järna vedugnsbageri

Julmarknaden var på Lida gård hos Kajsa-Lotta och Carl-Albert Rydemark. Sötaste Kajsa-Lotta har från och med i söndags börjat sälja mina vykort med ko-motiv i sin gårdsbutik. Kajsa-Lotta har ett starkt ko-tema i sin butik där hon säljer underbara hantverk i alla möjliga olika former och närproducerade livsmedel. Besök hennes hemsida för mer info Lidrets gårdsbutik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0