Torsö


(klicka på bilden för att få den större)


I dag åkte jag o Maya o hälsade på min klasskompis Petra på Torsö utanför Mariestad. Har vart en mysig dag med promenad och hästpyssel. Det var länge sedan jag var nära en häst, kan inte minnas när det var sist faktiskt. Men det var iallfall riktigt mysigt o få hälsa på hos hästarna och Petra. Jag skulle massera Petras häst lite, fungerade nog ganska bra, jag är lite ringrostig känner jag, men efter omständigheterna så blev han avslappnad o fin. Jag lärde mig en metod som heter TTEAM och TTOUCH för 10 år sedan men nu var det ju säkert 3-4 år sedan jag gjorde det sist. Nu ska jag dyka ner i mina studier igen!!

1000 kramar till er från mig!

Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Ååh vad härligt med massa kramar :D

2010-01-15 @ 19:37:21
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0