Intensivt

Tiden bara rinner förbi. Hade semester förra helgen, jag o syster drog till Hasseluddens japanska SPA utanför Nacka. Där badade vi i varma källor, bastade och åt god mat. 

I måndags eftermiddag så började jag min första vecka som vikarierande butikschef på saltå. Det har varit en intensiv vecka med mycket problemlösning och så en inventering av butiken som avslut. I går eftermiddag så var jag nästan gråtfärdig, när alla problem var lösta o jag kunde slappna av. Inventeringen gick som en dans och igår kväll när jag var klar så var jag till slut riktigt nöjd med min dag.

När jag inte är på Saltå så styr o ställer jag med kossorna på godset. Har ansvaret för de som ligger utanför rutinjobben i ladugårn, det är svårt att ställa om från saltå till godset o tillbaka igen, känns som att jag hela tiden har glömt något. Korna kan jag ju förvisso utan o innan så det känns inte så tungt. Hoppas bara jag har koll på allt överallt nu!

I helgen är jag hos kossorna på godset, godsägarna åkte på semester så jag får re mig själv, känns väldigt skönt att få lulla runt  i ladugårn med världens finaste kor lite katter o så min prinsessa Maya. Bara jag o alla fina djur! Det är som bomull för själen!

Var på kalas hos sötaste Sofie o Per för en vecka sen, tog lite kort på några hundar som var med.


Kajsa



Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Tokfina bilder som vanligt.. undrar när du ska ge upp slitet och bara åka runt med kameran och glassa.. hehe! Du jobbar inte på Saltå under helgerna va?? Jag jobbar en vecka till, eller.. ledig på Onsdag, Rasmus fyller 2. V.32 är jag ledig. Kanske ses då?

2010-08-01 @ 08:22:48
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0