Helgen


Helgen började med grillning hos fina Helen o Anton



Deras fina ingång....



Sen drog vi på tractorpulling i Lidköping





Åh hade en supertrevlig kväll










Finaste Helen o Anton



På lördagen så åkte jag o Helen på fotokurs till Bankeryd.
Det var en jätteinspererande dag!
Här är ett kort på Helen som jag tog när vi övade porträttfoto i natur...

På kvällen så hade Anton fixat middag till mig O Helen (tack). När vi ätit så åkte vi till Tidan där det var förfest med ett härligt gäng bönder.... Sen drog vi till Olstorp o dansade och lyssnade på Björn Rosenströms premiärspelning i år. I dag.... är jag trött!!

Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

Jätteroligt att ni kom och jag hade också mycket trevligt. Detta var verkligen en riktigt lyckad dag :)

2010-05-23 @ 19:02:40
URL: http://nevnarien.se
Postat av: claudia

det lät jätte kul. fin blogg :D

Visst var fotokursen toppen :)

2010-05-23 @ 22:08:23
URL: http://claudiajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0