Lyckat

Har skrivkramp i dag. Skulle skriva på min rapport hela dagen, men hela dagen försvann innan jag hann börja. Man kanske måste få ha en sån dag i bland oxå... Jag o finaste Malin var ute o festade i går med en otroligt trevliga människor på en kanonfest! Ni får nöja er med dagens bilder. Jag ensvisas med att fota blåklinten, vill ha fokus i mitten på blomman, i dag lyckades jag. Har ställt in kameran på helt manuellt, första gången jag gjort det o blivit nöjd. Annars så fotar jag oftast med någon halvautomatisk inställning....










Kommentarer
Postat av: Helen

Ååå vad vackra! Love makro!

Vad fint fu har gjort på bloggen!



Kram!

2010-10-04 @ 17:51:01
URL: http://kallgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0