Testpilot åt Smartphoto








För några veckor sedan så blev jag erbjuden en plats i Smartphotos testpanel. Det går ut på att jag testar
produkter åt företaget och sedan skriver om min upplevelse av produkten. 

Smartphoto är det nya namnet på ExtraFilm, där jag ofta beställer tavlor (canvas) och förstoringar till mitt utställningsmaterial.

Smartphoto har en fotobutik på nätet där man kan beställa allt ifrån canvastavlor, till fotoböcker, vanliga fotokopior och mycket mer....

Först ut att testa blev en PosterTavla i storlek 20x30. Nu har den äntligen kommit, en högkvalitativ laminerad bild som fästs på en hård platta. Jag valde ett motiv av min älskade Maya som stilla simmar i en sjö.... Samma motiv som nu är utvald som en av 12 finalister i Granngårdens stora bildtävling med 3000 bidrag,  för att rösta klicka här 

Jag är imponerad av Postertavlan som jag fick, den bibehåller verkligen kvalitén på fotot och ger en väldigt levande bild! Jag upplever att tavlan känns inglasad trots att den är gjord av fotopapper på en lättviktsskiva. Postertavlan kan beställas i olika varianter, såsom ståendes, liggandes och i collageform. Det var löjligt enkelt att göra tavlan, bara välja produkt, vilken storlek, vilken variant och sedan ladda upp bilden och beställa!

Jag kommer snart att beställa en ny postertavla med fotot från våran bal vi hade innan vi avslutade Agroteknikerutbildningen. Fotot på Maya blev verkligen bra i färgen, men jag är osäker på hur bra det blir om man gör i svartvitt.....

Jag har inte riktigt bestämt mig vart jag ska sätta upp den än, jag behöver nog ha några fler så jag kan sätta upp tre brevid varanndra!

Är ni sugna på att veta mer om Smartphotos olika produkter? Kika då in på www.smartphoto.se





Kommentarer
Postat av: matilda forsell

fin blogg. kollar gärna in min :)

2011-08-17 @ 00:26:56
URL: http://matildaforsells.blogg.se/
Postat av: Gabbanacat

Följa varandra på bloglovin? :)

2011-08-17 @ 01:52:45
URL: http://nattstad.se/gabbanacat
Postat av: Malin

gud vad bra bilder du tar! :) söt blogg också! allt bra med dig<3

2011-08-20 @ 17:32:56
URL: http://rosamallan.blogg.se/
Postat av: Sofie

Vad kul att du får vara med o testa. Saknar dej!

O nu har jag röstat på ditt foto! Puss tösen

2011-09-02 @ 08:51:36
Postat av: Funmilayo I.

I like that picture!

2011-11-04 @ 01:48:48
URL: http://inspirationandbeyond.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0