Maya äter våfflor

Regn o rusk i Skara i dag.... Maya vägrade att gå på morgonpromenad, hon gjorde sina behov på en 300 m lång promenad, sen satte hon ner o vägrade gå en meter till. Men ja förstår henne, de är ju obehagligt när det regnar så hårt o hon har ju inte några kläder, kanske borde köpe ett litet regntäcke till henne, det kanske man behöver när man är en gammal tant. I skolan så har vi haft en väldigt bra o intressant föreläsare som lärde oss mycket om arrendelagen och familjejuridik, mycket spännande! Nu har jag o Maya delat på en hög med våfflor till middag, just i dag så tyckte Maya att jag var världens bästa matte, hon äääälskar våfflor.


Kommentarer
Postat av: Ellen

Söta söta Maya!!! Åh, va gott med våfflor, vilken lyx! :-)

2009-11-18 @ 22:16:00
Postat av: Syster

Förstår jag det. Det var ju lika ruskigt när jag var i Skara. Mums gott med våfflor. Ni verkar ha det riktigt mysigt du och Maya, skönt att hon finns som sällskap.

2009-11-19 @ 11:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0