Grisar igen...

Började titta på min uppgift som jag ska skriva om grisar, fattar ingenting! Jag har ju aldrig hållt på med grisar, har läst lite grunder men jag är verkligen helt lost. Måste nog prata med någon som jobbar med grisar för att begripa vad jag ska göra, tur att det är en gruppuppgift!

När jag satt o letade efter svar på mina frågor så kom jag till en intressant undersökning: Klicka här för spännande undersökning .

Planerar att göra praktik på lite olika grisgårdar för att få se med egna ögon hur det fungerar. Blir så förvirrad av all media fram o tillbaka. Känner du till nån spännande grisproducent som vill ha en praktikant så hojta till! Nu ska jag dyka ner i mina grisböcker igen!


Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Åååh vad spännande. Grisar är ju livet! Fantastiska djur. Berga har ju svin, dit kan du alltid åka och kika. ;) Hehe..

2010-01-13 @ 21:05:30
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0