Sjukskriven


I går opererades maya igen. Hon hade en tumör på halsen som opererades bort. Hoppas den var godartad. jag ville inte skicka den på analys, tänk om jag får veta att den är elakartad, då kommer jag bara oroa mig utan att kunna göra något.... Hur skulle du ha gjort?
Maya mår förhållandevis bra, viftar på svansen, pussas o springer stundtals (några meter).... Men i dag är hon hemma o e sjukskriven. Inge vidare o springa runt med ett sår i ladugårn. Fast hon tycker förstås att jag är grymt elak som inte tar med henne.

Kommentarer
Postat av: Helen

Lilla Maya! Det är många som hälsar till henne här från Maristad :)



Kram!

2010-06-10 @ 22:02:15
URL: http://kallgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0