Ett frostigt Skara


Skara i  frost

Nu är jag hemma i Tokstan (södertälje) igen, började längta hem så det kändes som om det var dax att låta bilen rulla norrut. Fy bubblan va mycket olyckor jag såg på vägen hem igår, det var verkligen blixthalka. Hoppas att alla människor klarade sig med livet i behåll!!!!!! Jag körde som en blådåre för att komma hem innan det blev mörkt,, men för varje olycka jag passerade så sänkte jag farten mer o mer, till slut körde jag 70-80 på motorvägen , ganska farlig det också, men det var typ i den farten alla körde. Det är konstigt att det ska ta flera olyckor innan man bergriper hur halt det är. Jaja, jag klarade mig, den här gången oxå, peppar, peppar ta i trä!

Jag är ledig från skolan onsdag och tordag för att jobba med en i ekonomi och bokföring, än sålänge så har jag bara läst igenom uppgiften, suckat och fastnat vid datorn med fotoredigeringar. Det är nu torsdag eftermiddag så jag borde nog sätta igång. Fattar inte vart inspirationen har tagit vägen... Jag kanske redan jobbar på den där robot-gården i mina drömmar?

Nu ska jag stänga av datorn o försöka få nån ordning på skoluppgiften!

Kör försiktigt om du ska ut på vägarna, det är halt, jag har fattat det nu!!!! Var rädd om dig!

Kommentarer
Postat av: moryn

ÅÅ vilka vackra bilder!

2009-12-03 @ 15:30:39
URL: http://www.metrobloggen.se/alina
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Svar på Kommentar: Hur jag gör så fina headers??? PHOTOSHOP!!! Love it. Hehe! Skrik till när du är i Slöddertälje nästa gång. Jag vill ha en KRAM!

2009-12-06 @ 21:49:23
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Klart du kan beställa en header. Tycker du om de jag gör så är det klart jag fixar! Mejla över några bilder om du vill ha det i headern. Annars har ja massa roliga penslar att leka med! =) Jaaaa. Hör av dig när du kommer hit. leeer Kraamis

2009-12-07 @ 19:40:28
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: Syster

Otroligt vackra bilder och du kom ju igång med upgiften till slut:-).

2009-12-08 @ 22:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0