Modell för en dag

Nu är jag hemma i Tokstan igen, blir så dålig på att uppdatera bloggen när jag är hemma, men ja ska försöka skärpa mig! I helgen har jag mjölkat UNDERBARA kossor!!!! O firat med födelsedag med släkt o vänner!
I dag så har jag o min älskade syster varit i Stockholm för att vara med på "modell för en dag". Det betyder att man blir "proffssminkad" och sedan fotograferad, kul grej. Syster köpte finfina kort men jag blev för snål... Hoppas syster delar med sig av bilderna så ni kan få se dem, de vart verkligen jättefina på henne, men med en så söt modell så är de ju svårt att misslyckas.

Stockholm var hysteriskt, det var bara att följa strömmen för man hade inte överlevt något annat, typ eller nu överdriver jag, men baar liiiite. Men det var mååånga som ville julhandla just i dag o jag som är en bondtölp pallar inte trycket. Men jag har haft en finfin dag med min söta syster!

"I hope you have the time of your life......" Snurrar på spotify, vet inte riktigt varför men jag fick för mig att jag skulle lyssna på brainpool o green day.... Gammla goda minnen från fjortis tiden :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0