Äntligen färdig

Det snööööööar!!! Jag som flyttat söderut för o slippa vintern, kanske inte tillräckligt långt eller?? Nejdå, det är ganska mysigt när det blir vitt ute, om det bara kan sluta blåsa så man kan va ute o njuta! Maya ääääälskar snön, hon ville inte gå in efter kvällspromenaden, skulle va kvar ute o rulla, uuuuuhhh!!! I dag låg jag i sängen o läste till kl 11, det var himla skönt o bara vila, sen så förberedde jag mig lite o åkte till skolan o redovisade mitt enskilda arbete, jag tror att det gick ganska bra, jag var nervös som vanligt men det kommer man nog aldrig ifrån. Jag var väldigt imponerad över hur resten av gruppen gjort sina arbeten! Helen hade gjort en jättefin power point, supersspännande!! Jag har fortfarande inte bestämt om jag ska åka hem över helgen eller inte, men det lutar nog åt att jag åker hem i morgon om vädret tillåter, men först ska jag plocka ihop det överflödiga i min stuga o ta med mig till ett förråd!


 


Kommentarer
Postat av: Malina

ååååååååå vad fint jag också älskar snö, skulle vilja rulla i snön precis som Maja ;)

Puss

2009-11-04 @ 21:26:12
Postat av: Therese

Malina---- Du är välkommen hit o rulla i snön med Maya, hon skulle nog bli överlycklig om nån är lika knäpp som hon:)

2009-11-05 @ 12:59:35
URL: http://cayha.blogg.se/
Postat av: Syster

Mysigt med snön, här låg den inte kvar länge. Blev regn och riktigt ruskigt.

Klart man blir nervös. Jag tror om man inte blir nervös så gör man inte ett tillräckligt bra jobb. Så det är nyttigt att vara nervös och inte för självsäker. Jag vet alldeles säkert att du gör fantastiska jobb.

Hoppas, hoppas du kommer hem i helgen.

2009-11-06 @ 19:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0