Kort dag

Tycker det är tråkigt när det blir mörkt så tidigt, vill ju va ute i skogen på eftermiddagarna men både jag o Maya är ju lite mörkrädda, eller Maya är vääääldigt mörkrädd o skrämmer livet ur mig när hon hör spöken i mörkret. I dag har jag haft en föreläsningsfri dag. Har inte gjort mycket vettigt, sovit för länge, handlat, städat, tvättat, promenerat med mitt solsken Maya och så var Söta Helen här o fikade! Har varit en bra men kort dag.
Har anmält mig till sittningen Hernqvist som går av stapeln den 21a, dresskod med finbyxor eller klänning, jag måste helt klart rota långt in i garderoben, har dock inte fått med mig så mycket finkläder till Skara, men det löser sig nog. Ska bli väldigt kul iallafall!





Jag saknar mina grannar, de fina kvigorna som flyttat hem till stallet över vintern.

Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Förlåt att du sakanr att ha djuren utanför dörren.. för de finns ju inget mysigare än djur utanför sitt hem. Då blir det verkligen ett HEM ju. Tack för det fina du skrev till mitt inlägg.. Du är bara SÅÅ söt. Puss <3

2009-11-10 @ 20:14:12
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0