Likviditetsbudget och aprikoser

Härlig dag med resultatbudgetar och likviditetsresultat så det står härliga till. Jag tror att jag fattar lite, men jag är inte säker. Vore om inte annat otroligt bra att kunna förstå det så jag kan bokföra min egna stoooora firma som jag ska ha när jag blir vuxen   Jag måste bara ha en affärsidè, har du något förslag??





Jag skickade iväg lite mail i går till olika ekologiska rådgivare här i krokarna för att se om jag fick va med i någon ERFA grupp. Redan i dag fick jag svar o i morgon ska det va en träff, hoppas att det är på kvällstid så jag kan följa med bara, den ska vara på en gård utanför Trollhättan o handla om utfodring. Hoppas, hoppas, hoppas att jag kan följa med!!! Känner att jag skulle behöva träffa lite EKO-folk!
Bjöd mina kära klasskamrater på Saltås underbara aprikoser i dag, de försvann i ett naffs, roligt när folk uppskattar kvalitèts "godis". Får åka o köpa fler påsar för att tillfredsställa beställningarna jag fick.











Kommentarer
Postat av: Gullan

Vad roligt Gullan, hoppas du kan gå på träffen! Lite mera eko ner till Skara :)

Ha det bäst, vi ses snart! kramar i massor

2009-11-16 @ 18:51:18
Postat av: Syster

Ja, det är inte lätt det där med ekonomi. Men himla fiffigt när man förstår.

Du har ju en super affärsidé ju och vi har ju en också.

Kanske kan muta dina klasskompisar till eko bio om dem får smaka på alla grymma grejjer.

Puss och kram

2009-11-16 @ 21:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0