REKO-mässa och älgar....

I dag blir det inte mycket gjort. Har sovit alldeles för länge, vart ut på en långpromenad med Maya i skogen o varit livrädd för älg-jägarna, man kan ju bara hoppas att man inte hamnar mellan älgen o jägaren, eller att de tror att Maya är en älg. Efter det så har jag bara städat o försökt ta mig igenom läxan som ska va inne på måndag, lika bra så man kan va "ledig" i morgon. Jag har försökt köpa tågbiljetter på tradera för att kunna åka till stockholm i morgon och gå på en spännande Ekologisk mässa klicka här för info om mässan. Men chansen är ganska liten att jag vinner auktionerna o om jag gör det så vinner jag säkert bara en resa. Jaja, måste ju försöka, skulle kosat 1200:- o åka om man köper biljetter på SJ, helt galet ju!!! Kostar cirka 400:- att åka fram o tillbaka med bilen till Sthlm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0