Underbara människor!

I dag blev jag arg på min bil, när jag skulle backa ut från parkeringen så gick det inte att lägga i backen... När ja sen började röra runt i växellådan så gick det inte att få i tvåan heller. Lämnade kvar bilen vid skolan o fick skjuts hem av sötaste Malin. Sen ringde jag runt till verkstäder o fick napp hos Axvalla motorverkstad som skulle titta på bilen i morgon om jag kunde köra dit den i kväll. Underbara Helen och Anton kom o hämtade mig o körde mig till bilen o följde sen med mig till verkstaden där jag skulle lämna in den. När vi väl kom på plats så var mekanikern fortfarande kvar o tittade på bilen på en gång, han konstaterade att det var en vibrationsdämpare som lossnat o låg i vägen för växlarna. Så nu funkar den igen o han tog inget betalt. Jag är så himla glad att jag har så fina människor i mitt liv! När jag sen kom hem så ringde en av mina bästa vänner som jag verkligen saknat, vi pratade i timmar o jag känner mig helt plötsligt på väldigt bra humör! Fin dag till slut i dag! 

 








Kommentarer
Postat av: Syster

Wow! Vilken fantastisk dag och vilka otroliga människor du verkar ha omkring dig. Inte så konstigt eftersom du också är en underbar människa, så dras dem till dig. Du är värd det flytet älskade syster.

2009-11-19 @ 11:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0