Designa bloggen


Satt i går kväll o rev mig i håret, det här med att designa sin blogg var svårare än jag någonsin kunnat drömma om. Men jag tror det börjar släppa lite nu, börjar förstå upplägget i denna djungel. Inte färdig på långa vägar, men bloggen är i allafall lite mer personlig nu. När jag inte rev mig i håret i går så kollade jag på Idol,har för första året någonsin lyckats att följa Idol. Blev dock besviken att en sådann talang redan fick lämna programmet. Kanske inte det bästa framträdandet i går men hon har nog störst kapacitet utav dem alla. Trodde att det var Carolina och Erik som skulle stå kvar till slut. Jag kan inte riktigt hjälpa det, men jag har fastnat för Camilla också, otroligt glad, charmig och kompetent, men hon är kanske mer en "slagerbrud" vad vet jag?                                                                                                
I dag har jag o Maya varit ut i skogen, var så härligt, vi ville inte gå in, men läxorna kallar. Ska försöka skriva min del i ett grupparbete om den globala mjölkindustrin. Tungt ämne,  men otroligt intressant! Återkommer om det när jag blivit klokare. 


                                                                                                                                          


Kommentarer
Postat av: Helen

Tack söta du, snällt sagt!

Totte är den ponny jag och min syster hade i 5 år. Vi sålde honom för 2½ år sedan och sedan blev det strul så vi har inte haft kontakt med de nya ägarna, men imorgon kommer han till Mariestad!

2009-10-10 @ 17:18:50
URL: http://kallgard.blogg.se/
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Idol är riktigt kul måste jag säga. =) Ang Fredagens uppträdanden måste jag säga att Reza (stavning?) gjorde ett sjukt bra nummer. Har aldrig tyckt om henne förut, men ja.. hon är grym. Jag snodde ko-texten av dig igårkväll. Men länkade till dig. Hoppas det var Ok. =) Puss & Kram

2009-10-11 @ 09:05:35
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0