Dans

Nu har det gått en vecka igen, börjar bli kass på att blogga. Förra veckan avslutades med ladugårdsförmännens riksförbunds årsstämma i Eskilstuna. Det var en supertrevlig stämma med glada människor, mycket sprit, dans, ko-prat och givande årsmöte. Så nu är jag vice sekreterare i riksstyrelsen, ska försöka engagera mig lite i förbundet. Hoppas på att lite mer unga entusiaster ska engagera sig, kom igen nu!!!!!!


Dans,dans, dans och sprit.

Sen blev det lördag och jag tog bilen o for till godset där mina älskade ex bytte däck på min bil, jag slipade rost o lackade... Blev sådär, men förmodligen bättre än innan.
Sen tog jag o Maya en promenad o en glass med finaste Ricardo :)
På kvällen så for vi till Ellen och Hannes där det var inflyttningsfest och Hannes firade sin 30 årsdag. Det blev en jättetrevlig fest i deras fina hus med dans till morgonkvisten!


Hannes och Ellen, kärlek är bara förnamnet!

Söndagen var seg.... Fick till en fika med finaste Gullan, Dingding och fd chefen.Det blir alldeles för sällan!


Underbara Dingding!

I måndags så började sista veckan i biogaskursen. Har vart en himla givande o spännande kurs. Den bästa hittills som vi har läst. Lite sorgligt att det tog slut i dag, känner mig inte fulländad i biogaskunskap.

I tisdags så var jag hos finaste Johan på "förfest" för att sedan gå på Timoteijs Release Party. Vi kom dessvärre när de spelade sista låten, men det vart trevligt ändå, är fortfarande tröööööött!!!

Det var nog veckan so far.. Nu har jag ångest för vart jag ska välja att fira valborg. I Lund, Järna eller Skara?? Börjar bli dax att bestämma snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0