Like

Oj va jag är kass på det här med att uppdatera bloggen. Dagarna går i ett både dator o kamera håller på o damma igen. Men jag börjar bli riktigt taggad på att fota, måste bara bestämma objekt, förslag någon? Många tycker att jag har för många ko-motivs bilder, man kan väl ALDRIG få för mycket kor i sin tillvaro?
Men kanske kul med något annat för omväxlings skull.

Jobbar o står i på finaste Saltå kvarn med grymt mysiga kollegor! På tiden som blir över så mjölkar jag mina älsklings kossor på godset, renoverar huset och pussas med Maya. Dagarna går i ett, men jag är himla lycklig i allafall!

I dag har jag vart en gäspande handledare till sötaste Jocke som lär sig att köra bil, han är en talang ska ni veta!

Min älskade V70 var in på verkstaden i dag o blev översedd,inga vidare åtgärder, känns skönt. Snälla Robban tog inget betalt, jag måste ha världens bästa flyt med bilmekaniker :P

Jag o syster smider planer för att besöka hasseludden med ett gäng brudar söndag-måndag, kommer bli sååå skönt o bara softa!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar bilden, stackarna ser inklippta ut :p

Saknar dig!

Inte många veckor kvar till skolan börjar ;)

2010-07-21 @ 15:12:30
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Jag älskar dina kobilder!!! Renoverar du huset? Vad roligt! :) Vad fixar du med nu? Hoppas du mår bra. Tänker på dig lite då och då. Puss!

2010-07-27 @ 20:26:43
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0