Västgöte??

Sjuk, lite grinig men ändå väldigt lycklig... Så är tillståndet i dag. Har fortfarande hemlängtan, men när jag känner efter så vet jag ju att när jag väl är hemma så kommer jag ha skaraborgs-längtan. Tycker så mycket om alla underbara människor i vackra skaraborg, tack alla ni som förgyller min vardag!!! Undra sa flundra om jag inte håller på o bli omställd till västgöte, va tycker vi om det?

I dag fyller en av jordens finaste människor år, the one and only Ricardo!!

" Jag må han leva, jag må han leva, jag må han leva uti hundrade år, av vad ska han leva, av vad ska han leva, av kärlek ska han leva uti hundrade år" Bästa versen!





Lite blommor till Ricco, du får riktiga när jag kommer hem!

Kommentarer
Postat av: Rishie

Hej gumman tack så mycket för de fina orden.

Tycker om dig jätte mycket. puss vi ses snart

2010-05-12 @ 22:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0