Härlig helg

I fredags så kom min älskade mor och far på besök i soliga Skara. Vi har haft en supermysig helg med lite lagom turistande, mycket prat och god mat. Det enda som saknades var min fina syster. Men jag hoppas att hon kommer hit snart!






Vi var ner till bryggan som ligger några minuter hemifrån, mitt favvoställe. Dit brukar jag o Maya gå dagligen för att gnaga på pinnar och komma på kloka ideér, ni får gissa vem som gör vad.




Min underbara älskade hund har inte insett att det är kallt än, hon tog sig ett dopp innan jag hann reagera, sen frös hon och fick låna min tröja....





Det värmer i en "hönsmammas" hjärta att se sin snart 13 åriga hund studsa runt efter pinnar som en liten valp (med vissa stela inslag).... Åh jag e såååå lyckligt lottad som har en sån underbar hund som förgyller mitt liv genom att finnas till och älska mig gränslöst.



Vi var vid vackra Hornborgasjön och solade oss o tittade på fåglar. Har hittat ett nytt favvoställe tror jag! Otroligt vackert och stilla.


Tack kära mor och far för en fin helg!
Saknar er redan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka härliga bilder! Miss u Gullan!!

2010-10-17 @ 21:56:36
Postat av: Anonym

Tack själv för en jättemysig helg. Det är alltid lika trevligt att hälsa på hos dig och Maya.

Kram mamma och pappa.

2010-10-24 @ 19:00:25
Postat av: Ehlin

Aaw söt wowe !



kul att se någons blogg med intresse för djur, du tar otroligt fina bilder på dom :)

2010-10-27 @ 15:51:51
URL: http://lifeofehliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0